eBankNet
Logo
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe;
  • Bank nie świadczy usług wsparcia poprzez "Pulpit zdalny", jest to niezgodne z zasadami cyberbezpieczeństwa. Po więcej informacji kliknij TUTAJ
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij TUTAJ
Komunikaty

Bank Spółdzielczy w Białej, dbając o zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa informuje, że w najbliższym czasie usługi bankowości elektronicznej nie będą dostępne dla Użytkowników korzystających z pozbawionych wsparcia producenta systemów operacyjnych (Windows 7, Windows 8 i starsze) oraz starszych wersji przeglądarek internetowych (Internet Explorer, przestarzałe wersje Firefox, Google Chrome itd.).